Support-timme

– lös problem, få rådgivning och beta av din att-göra-lista!

Slipp googla sena kvällar eller sucka över alla val du borde göra kring din hemsida eller andra webbprojekt. Här får du konkret hjälp så att du kan komma vidare!

Nyhetsbrev Svartdalen

Har du sökt i en evighet för att hitta bästa hemsidebyggaren eller slutar innan du ens börjat skriva ditt nyhetsbrev för det är något med mailen som krånglar?

Kanske undrar du hur du kan använda dig av en freebie eller om inte webbhotellet är hutlöst dyrt? Det kan till och med vara så att du har en lång lista på saker du skulle behöva ta tag i men som prioiteras bort gång på gång – ta med den så betar vi av punkterna!

Exempel på vad du kan få hjälp med:

Under vår träff kan du få hjälp med både rådgivning och konkret teknisk ”hands-on” hjälp. Här ser du några vanliga teman:

u

Bygga hemsida själv – vilken plattform passar mig? Vad ska jag tänka på? Vad kostar det?

u

Nyhetsbrev – vad behöver jag för tjänst? Hur gör jag kopplingen till hemsidan? Vad ska jag skriva om?

u

Bokningskalender – vad finns det för alternativ? Hur bäddar jag in den på hemsidan?

u

SEO – Vad betyder det? Hur gör man? Jag vill ha konkreta tips som jag själv kan implementera för att förbättra min synlighet på Google.

u

Välja domän och webbhotell – Vad är det? Vad behöver jag? Vad är rimligt att betala?

u

Min hemsida behöver hjälp! Jag vill ha konkreta tips på förbättringar på min nuvarande hemsida, utifrån både design och teknik.

u

Logotyp – hur gör jag min egen logga i Canva?

Så här bokar du din support-timme

Är du ny kund hos mig så rekommenderar jag att du först bokar ett kostnadsfritt samtal så vi får tillfälle att ta reda på om supporttimme är rätt tjänst för dig.

Är du en återkommande kund hos mig så kan du boka din tid direkt längre ner på sidan.

Pris

75 min support

1 000 kr
Exkl moms

Frågor och svar om support-timmen

Hur går det till?

Boka först ett kostnadsfritt samtal via min kalender så pratar vi kort igenom dina behov och stämmer av att support-timmen är rätt tjänst för dig. Du får sedan en länk där du bokar tid och betalar.

Mötet sker digitalt via Zoom. När det är dags klickar du på länken du fått via mail så ses vi där!

Vi börjar med att stämma av vad du vill ha hjälp med och jag kommer med förslag på hur vi kan nyttja support-timmen på bästa sätt. Mitt mål är att du får med dig så mycket matnyttigt som möjligt från vårt möte.

Under mötet kan du ställa fritt antal frågor, få praktisk hjälp med tekniska detaljer eller få rådgivning kring lämpliga plattformar och liknande.

Vad kan jag fråga om?

Du kan få hjälp med både konkreta tekniska frågor, samt rådgivning kring val du står inför. Läs mer om exempel på vad du kan få hjälp med här.

Sker mötet på plats eller digitalt?

Mötet sker alltid digitalt via Zoom. Efter bokning och betalning får du automatiskt ett mail med länk till mötet. Om du inte har Zoom på din dator eller telefon så rekommenderar jag att du laddar ner det innan mötet (kostnadsfritt).

Jag rekommenderar att du deltar via dator om du kan då det ger bättre möjlighet att dela skärm vid behov.

Vad gör jag om tiden inte räcker till?

Support-timmen är en dryg timme (75 min) och om vi efter denna tid inte har hunnit gå igenom allt du önskar få hjälp med så har du möjlighet att boka in ytterligare ett tillfälle.

Det kan du också göra om du känner att du efter vår träff vill jobba vidare på egen hand för att sedan ha ett uppföljande möte när du kommit en bit.

Om det visar sig att du behöver mer hjälp än vad vi kan åstadkomma under enstaka tillfällen så får du en offert på uppdraget.

Hur lång tid är varje tillfälle?

Jag kallar det support-timme men faktum är att du får lite extra bonustid då längden på mötet är 75 minuter. Det brukar räcka för att gå igenom flera punkter, men det beror förstås på vilken typ av frågeställning du har.

Det finns alltid möjlighet att boka ytterligare ett tillfälle om det skulle behövas, se frågan ovan.

Behöver jag vara tekniskt kunnig för att få ut något av supporten?

Nej! Poängen med individuell support är att den anpassas efter vad just du behöver – mer avancerade tekniska tips och inställningar eller grundläggande råd och tydliga genomgångar – med syftet att du själv ska kunna gå vidare med ditt projekt efter vår träff.

Boka support-timme:

Är du ny kund? Börja med att boka ett kostnadsfritt samtal så stämmer vi av att support-timmen är rätt tjänst för dig.

Är du återkommande kund? Boka din supporttimme direkt i kalendern här nedanför. Supporttimmen betalas via faktura som skickas till din e-mail strax efter bokningen.

Du tar nu första steget mot att räta ut frågetecknen kring ditt webb-projekt!

Boka här: