Så nöjd att jag anlitar Sara-Lisa igen!
Jag är väldigt nöjd. Så nöjd att jag ett år senare kontaktade Sara-Lisa när jag ville skilja ut en av mina tjänster och ha en egen hemsida för den. Samma sak den här gången, jag kände att Sara-Lisa förstod idéerna och visionen och fick ner det till en praktisk lösning som blev en fin hemsida som jag är stolt över. Det är tryggt att arbeta med den här processen tillsammans med Sara-Lisa, hon är en lugn och pålitlig person.
Jag rekommenderar henne varmt.
