Väldigt bra att ha att göra med

Mycket har hon gjort för vårt företag och vi har alltid blivit nöjda. Allt från annonsering med bra avkastning, etablerat en ny hemsida, it-kunnig och lösningsorienterad. Dessutom är hon en väldigt bra människa att ha att göra med. Samarbetet har fungerat över förväntan, 5 av 5 möjliga!